Szaleństwo zakupowe zbliża się wielkimi krokami. Według najnowszych danych aż 66,5% Polaków planuje zrobić zakupy podczas tegorocznego Black Friday (badanie UCE RESEARCH i Shopfully Poland). Serwis FaniMani rzuca jednak nowe światło na ten czas wyprzedaży, ogłaszając kampanię „RED IS THE NEW BLACK”. Cel? Sprawić, by do czarnego koloru rabatów dołączyła czerwień – symbol serca, empatii i bezpłatnego pomagania.
Czerń to rabaty, czerwień to dobroczynność
Black Week to tradycyjnie czas okazji, polowania na zniżki i dbania o własny portfel. FaniMani nie walczy z tą tradycją, ale ją wzbogaca. Idea Red Week opiera się na prostym założeniu: te same zakupy, dwie korzyści.
Klienci nie muszą rezygnować z rabatów „Czarnego Tygodnia”, aby wziąć udział w „Czerwonym Tygodniu Pomagania”. Dzięki modelowi działania FaniMani, każdy zakup zrealizowany przez serwis lub aplikację u jednego z ponad 1800 partnerów – sklepów internetowych (m.in. Allegro, Booking.com, Temu, RTV Euro AGD) generuje darowiznę na wybraną organizację społeczną.
„Matematyka pomagania z FaniMani jest prosta: -30% ceny na Black Week może oznaczać średnio 2.5% darowizny na Red Week„ – mówi Marek Zywert, współtwórca FaniMani. „Chcemy pokazać, że czarny przyciąga okazje, ale to czerwony przyciąga serca. Nie musisz wybierać między oszczędzaniem, a pomaganiem. Robisz to jednocześnie i zupełnie za darmo.”

Jak zamienić Black Week w Red Week?
Mechanizm jest transparentny i bezkosztowy dla kupującego. Użytkownik serwisu FaniMani korzysta z promocji Black Friday, Cyber Monday oferowanych przez sklepy online, a korzystając z FaniMani część wartości tych zakupów trafi na konto organizacji społecznej, którą wybiera użytkownik. Może to być np. fundacja, stowarzyszenie, klasa szkolna, Ochotnicza Straż Pożarna. Pieniądze to część zysku, którym dzielą się sklepy internetowe i partnerzy współpracujący z FaniMani (ponad 1800 sklepów online).
W kampanii RED IS THE NEW BLACK FaniMani podkreśla kluczowe przesłania:
- Black Week to czas okazji, a Red Week to czas okazania serca,
- Kupuj z nami w Red Week: te same zakupy, podwójna radość,
- Zmień kolor swoich zakupów: niech czerń rabatów stanie się tłem dla czerwieni pomocy.

Dlaczego teraz?
Skala zakupów w Internecie podczas Black Friday czy Cyber Monday jest ogromna. Gdyby choć część z tych 66,5% Polaków planujących zakupy online aktywowała darowiznę przez FaniMani, na konta potrzebujących trafiłyby miliony złotych – bez dodatkowego wysiłku ze strony konsumentów. To idealny moment, by przy okazji uzupełniania garderoby, kupowania elektroniki czy prezentów świątecznych, zrobić coś dobrego.
W tym roku bądź modny i odpowiedzialny. RED IS THE NEW BLACK.
